POBOLJŠAVANJE POSLOVANJA

Poboljšanje poslovanja

VING DOO pristup poboljšanju poslovanja će vam omogućiti da vaše poslovanje bude  u očekivanim okvirima, da ga poboljšate i učinite održivim.

Poboljšanje poslovanja za nas kreće od vrha, od najvišeg rukovodstva, kroz jasno definisanje i usvajanje strategije, vrednosti i poslovne kulture.

Dalje aktivnosti podrazumevaju dokumentovanje na svim nivoim i obuke za sve nivoe, gde usvojeno kaskadiramo do poslednjeg zaposlenog.

Po pitanju alata poboljšanja koristimo proverene i preporučujemo one, koji najbolje odgovaraju klijentu i njegovom stepenu razvoju.

Ono što je izvesno da metriku poboljašanja usvajamo na početku saradnje i na osnovu nje završetkom aktivnosti, merimo poboljšanja. Tako da nema iznenađenja i nema opravdanja.

Uspostavljanje ključnih pokazatelja uspešnosti (KPI) je naša specijalnost i ključ zajedničkog uspeha.

Kjučni pokazatelji uspešnosti (KPI) pokazuju sve širu primenu na našem tržištu i tržištu okruženja, od praćenja usključivo poslovnih pokazatelja do praćenje pokazatelja zaštite okoline i ljudi u najširem smsilu.

0
Zadovoljnih kompanija
0
Godina iskustva
0
Trening sati
0
Razvojnih projekata

Mi smo pouzdani i odgovorni

Integritet

Pošteni smo i pouzdani, imamo mehanizme koji obezbeđuju da naši zaposleni slede vrednosti koje imamo i ne dozvolimo da integritet stvaran godinama se naruši. Iskreno i bez ublažavanja saopštavamo klijentima gde su i gde mogu biti po pitanju poboljšanja performansi. U delu koji se tiče sprovođenja raznih tipova provera, kontrola i inspekcija nalaze dajemo bez obzira na posledice koje oni mogu imati, vodeći se isključivo objektivnim dokazima prikupljenim tokom našeg rada.

Poverljivost

Poverljivi smo, imamo mehanizme koji obezbeđuju da naši zaposleni slede vrednosti koje imamo. Radimo sa najvrednijom imovinom klijenata i na lokaciji klijenata pa je postupanje sa poverljivim informacijama sa kojima dolazimo u dodir na prvom mestu. Ne tražimo nikada više informacija nego što je potrebno za izvršenje dogvorene usluge. Dobijene informacije koristimo u skladu sa zakonima, potpisanim ugovorima i našom dobrom praksom.

Rad sa klijentima

Radimo na način koji je u skladu sa našim etičkim princima, odgovorno i prefesionalno. Ispunjavamo potrebe i očekivanja naših klijenata i na našu podršku mogu računati na dugi rok. Naš rad je posvećen dodavanju vrednosti poslovanju klijenata. Naše vrednosti komuniciramo sa klijentima, ali i drugim zainteresovanim stranama po potrebi. Kao što nas biraju klijenti i mi biramo klijente. To je način da ne ulazimo u nepotrebne rizike i poslove koji mogu uticati negativno na našu reputaciju, brižljivo građenu godinama u nazad