VING DOO pristup poboljšanju poslovanja će vam omogućiti da vaše poslovanje bude u očekivanim okvirima, da ga poboljšate i učinite održivim.
Poboljšanje poslovanja za nas kreće od vrha, od najvišeg rukovodstva, kroz jasno definisanje i usvajanje strategije, vrednosti i poslovne kulture.
Dalje aktivnosti podrazumevaju dokumentovanje na svim nivoim i obuke za sve nivoe, gde usvojeno kaskadiramo do poslednjeg zaposlenog.
Po pitanju alata poboljšanja koristimo proverene i preporučujemo one, koji najbolje odgovaraju klijentu i njegovom stepenu razvoju.
Ono što je izvesno da metriku poboljašanja usvajamo na početku saradnje i na osnovu nje završetkom aktivnosti, merimo poboljšanja. Tako da nema iznenađenja i nema opravdanja.
Uspostavljanje ključnih pokazatelja uspešnosti (KPI) je naša specijalnost i ključ zajedničkog uspeha.
Kjučni pokazatelji uspešnosti (KPI) pokazuju sve širu primenu na našem tržištu i tržištu okruženja, od praćenja usključivo poslovnih pokazatelja do praćenje pokazatelja zaštite okoline i ljudi u najširem smsilu.
Klijent mora stalno da pobolјšava pogodnost, adekvatnost i efektivnost poslovnog sistema.
Stalna pobolјšanja poslovnog sitema klijent može postići korišćenjem ključnih pokazatelja uspešnosti (KPI), cilјeva, rezultata provera, analize podataka, korektivnih i preventivnih mera i preispitivanja od strane rukovodstva.
VING DOO utvrđuje i bira prilike za pobolјšavanja i primenjuje sve mere koje su neophodne za ispunjavanje zahteva klijenata i povećavanje njihovog zadovolјstva. To obuhvata, najmanje sledeće:
Pobolјšavanja obuhvataju korekcije, korektivne mere, stalna pobolјšavanja, inovacije i reorganizacije, uz adekvatno obuke.
Naši klijenti, zahvaljujući VING DOO pristupu poboljšanjima, neprekidno istražuju unapređenja svojih procesa ne čekajući da samo nastali problemi budu razlog za pobolјšavanja. Potencijalna unapređenja mogu da se kreću od kontinualnih mera, preko planova pobolјšanja, do dugoročnih projekata unapređenja.
Zahtevi ISO standarda za stalno pobolјšavanje su ugrađeni, kada je to opravdano i izvodlјivo, u procedure poslovnog sistema naših klijenata.
VING DOO pristup poboljšanju usmeren je na određivanje kriterijuma ocenjivanja koji će se primjenjivati na mogućnosti poboljšanja prilikom donošenja odluka o njihovom odobrenju. Kriterijumi evaluacije između oslatog uključuju usklađivanje poboljšanja sa ciljevima poslovanja, ali i usvojenom politikom.
Mogućnosti za pobolјšanje moraju biti dokumentovane. VING DOO upravlјa odobrenim aktivnostima pobolјšanja kod kijenta, na sledeći način, koje uklјučuju:
Pobolјšanja mogu uklјučivati reaktivne i proaktivne akcije kao što su korekcija, korektivne akcije, preventivne akcije, pobolјšanja, inovacije i reorganizacija.
Pošteni smo i pouzdani, imamo mehanizme koji obezbeđuju da naši zaposleni slede vrednosti koje imamo i ne dozvolimo da integritet stvaran godinama se naruši. Iskreno i bez ublažavanja saopštavamo klijentima gde su i gde mogu biti po pitanju poboljšanja performansi. U delu koji se tiče sprovođenja raznih tipova provera, kontrola i inspekcija nalaze dajemo bez obzira na posledice koje oni mogu imati, vodeći se isključivo objektivnim dokazima prikupljenim tokom našeg rada.
Poverljivi smo, imamo mehanizme koji obezbeđuju da naši zaposleni slede vrednosti koje imamo. Radimo sa najvrednijom imovinom klijenata i na lokaciji klijenata pa je postupanje sa poverljivim informacijama sa kojima dolazimo u dodir na prvom mestu. Ne tražimo nikada više informacija nego što je potrebno za izvršenje dogovorene usluge. Dobijene informacije koristimo u skladu sa zakonima, potpisanim ugovorima i našom dobrom praksom.
Radimo na način koji je u skladu sa našim etičkim princima, odgovorno i prefesionalno. Ispunjavamo potrebe i očekivanja naših klijenata i na našu podršku mogu računati na dugi rok. Naš rad je posvećen dodavanju vrednosti poslovanju klijenata. Naše vrednosti komuniciramo sa klijentima, ali i drugim zainteresovanim stranama po potrebi. Kao što nas biraju klijenti i mi biramo klijente. To je način da ne ulazimo u nepotrebne rizike i poslove koji mogu uticati negativno na našu reputaciju, brižljivo građenu godinama u nazad.