VING doo
Bulevar Oslobođenja 60A/75
21000 Novi Sad, Srbija
Tel: +381 21 455 044
Mob: +381 64 64 19 792
Mob: +381 65 22 64 600
E-mail: info@ving.co.rs
VING doo
Bulevar Oslobođenja 60A/75
21000 Novi Sad, Srbija
Tel: +381 21 455 044
Mob: +381 64 64 19 792
Mob: +381 65 22 64 600
E-mail: info@ving.co.rs
Energetska efikasnost, energetski menadžment i smanjenje troškova za energiju, merenja.
Opis: Metodologija za rešavanje problema u timu, fokusirana na identifikaciju osnovnog uzroka problema i implementaciju trajnih korektivnih mera.
• Sadržaj:
o Formiranje tima
o Definisanje problema
o Privremene akcije zadržavanja
o Analiza osnovnog uzroka
o Izbor i verifikacija trajnih korektivnih mera
o Implementacija trajnih korektivnih mera
o Prevencija ponovnog pojavljivanja problema
o Priznanje timu
Opis: Metodologija za organizaciju radnog mesta i poboljšanje efikasnosti kroz sortiranje, sređivanje, čišćenje, standardizaciju i disciplinu.
• Sadržaj:
o Sortiranje (Seiri) – uklanjanje nepotrebnih stvari
o Sređivanje (Seiton) – organizovanje preostalih stvari
o Čišćenje (Seiso) – održavanje radnog mesta čistim
o Standardizacija (Seiketsu) – uspostavljanje standarda za 5S
o Disciplina (Shitsuke) – održavanje 5S kroz kontinuirano poboljšanje
Opis: Skup tehnika i alata za identifikaciju, analizu i rešavanje problema, uključujući 8D, 5 Whys, Ishikawa dijagram i druge metode.
Ciljevi treninga:
• Razumeti proces rešavanja problema i donošenja odluka.
• Ovladati različitim tehnikama za identifikaciju i definisanje problema.
• Naučiti kako analizirati probleme i generisati kreativna rešenja.
• Razviti veštine za procenu i odabir najboljeg rešenja.
• Unaprediti sposobnost donošenja odluka u kompleksnim situacijama.
• Ojačati timski rad i saradnju u rešavanju problema.
Sadržaj treninga:
• Uvod u rešavanje problema i donošenje odluka
• Definisanje problema i njegov značaj
• Proces rešavanja problema
• Vrste problema i odluka
• Identifikacija i analiza problema
• Tehnike za identifikaciju problema (brainstorming, analiza uzroka i posledica, itd.)
• Prikupljanje i analiza podataka
• Definisanje ciljeva i kriterijuma za rešenje
• Generisanje i evaluacija rešenja
• Kreativne tehnike za generisanje ideja
• Procena i selekcija najboljih rešenja
• Analiza rizika i prednosti svakog rešenja
• Implementacija i praćenje rešenja
• Planiranje implementacije rešenja
• Praćenje rezultata i evaluacija efikasnosti
• Učenje iz iskustva i kontinuirano unapređenje
Opis: Proces upravljanja promenama u organizaciji, uključujući planiranje, implementaciju i praćenje promena, sa ciljem minimiziranja negativnih uticaja i maksimiziranja pozitivnih efekata.
• Sadržaj:
o Identifikacija potrebe za promenom
o Planiranje promene
o Komunikacija promene
o Implementacija promene
o Praćenje i evaluacija promene
Opis: Filozofija proizvodnje koja se fokusira na eliminisanje otpada i povećanje efikasnosti kroz kontinuirano poboljšanje procesa.
• Sadržaj:
o Principi Lean proizvodnje
o Identifikacija i eliminisanje otpada
o VSM (Value Stream Mapping) – mapiranje toka vrednosti
o Kaizen – kontinuirano poboljšanje
o Kanban – sistem upravljanja zalihama
Registered address: Bulevar Oslobodenja 60A/75, Novi Sad, Serbia,
Unique identification number: 08221022
VAT number: 100470524
Represented by its registered manager, Miroslav Gajic
Trajanje navedenih treninga i predviđeni broj polaznika: |
|
Trajanje: |
1 Dan |
Minimalan broj polaznika u grupi: |
5 |
Maksimalan broj polaznika po grupi: |
15 |
Pošteni smo i pouzdani, imamo mehanizme koji obezbeđuju da naši zaposleni slede vrednosti koje imamo i ne dozvolimo da integritet stvaran godinama se naruši. Iskreno i bez ublažavanja saopštavamo klijentima gde su i gde mogu biti po pitanju poboljšanja performansi. U delu koji se tiče sprovođenja raznih tipova provera, kontrola i inspekcija nalaze dajemo bez obzira na posledice koje oni mogu imati, vodeći se isključivo objektivnim dokazima prikupljenim tokom našeg rada.
Poverljivi smo, imamo mehanizme koji obezbeđuju da naši zaposleni slede vrednosti koje imamo. Radimo sa najvrednijom imovinom klijenata i na lokaciji klijenata pa je postupanje sa poverljivim informacijama sa kojima dolazimo u dodir na prvom mestu. Ne tražimo nikada više informacija nego što je potrebno za izvršenje dogvorene usluge. Dobijene informacije koristimo u skladu sa zakonima, potpisanim ugovorima i našom dobrom praksom.
Radimo na način koji je u skladu sa našim etičkim princima, odgovorno i prefesionalno. Ispunjavamo potrebe i očekivanja naših klijenata i na našu podršku mogu računati na dugi rok. Naš rad je posvećen dodavanju vrednosti poslovanju klijenata. Naše vrednosti komuniciramo sa klijentima, ali i drugim zainteresovanim stranama po potrebi. Kao što nas biraju klijenti i mi biramo klijente. To je način da ne ulazimo u nepotrebne rizike i poslove koji mogu uticati negativno na našu reputaciju, brižljivo građenu godinama u nazad.